خرید تجهیزات پینت بال

پینت بال بازی ای است که در اوایل دهه هشتاد میلادی ابداع شد و در آن تیم ها یا بازیکنان فردی به رقابت با هر یک می پردازند تا بازیکنان دیگر را با گلوله های پر از رنگ با استفاده از یک تفنگ مورد هدف قرار دهند و برند بازی باشند. بازی پینت بال در زمین های سرپوشیده یا فای باز با اندازه های مختلف انجام می شود. زمین های پینت بال، یا مناطق بازی، همانند زمین های طبیعی (مانند درختان، سنگرها و تپه ها) و موانع مصنوعی (مانند سنگرهای چوبی، موانع و دژها) هستند.

اهداف این بازی محبوب شامل گرفتن پرچم، حمله و دفاع، نابودی کامل و محافظت از رئیس و بسیاری دیگر است. بازی های پینت بال معمولاً در هر نیمه ده دقیقه طول می کشد، اما بسته به اپراتور پینت بال، بازی ها می توانند ساعت ها یا حتی روزها ادامه داشته باشند. این بازی یک ورزش تیمی چالش برانگیز است که شامل استراتژی، تیراندازی، از بین بردن حریف، کمی درد و آسیب و البته سرگرمی نامحدود است.

البته قوانین خاصی وجود دارد که همه باید از آن پیروی کنند. اما نکته مهمی که باید پیش از اجرای این بازی درنظر بگیرید استفاده از بهترین تجهیزات پینت بال است. همچنین می توانید مدل های بهترین تیرکمان دستی را مشاهده کنید.

1- ماسک پینت بال آگما مدل S1023

خرید تجهیزات پینت بال در سیب تیپ
  • محافظت از سر و صورت و گردن
  • تولید شده از پارچه‌ای کشی
  • دارای طراحی ارگونومیک
  • جلوگیری از نفوذ مستقیم رنگ گلوله‌ها
  • قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول

2- ماسک پینت بال آگما مدل A911

خرید تجهیزات پینت بال در سیب تیپ
  • قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • دارای طراحی ارگونومیک
  • جلوگیری از نفوذ مستقیم رنگ گلوله‌ها
  • دارای جنس نرم و لطیف بدون ایجاد حساسیت بر روی پوست صورت
  • پوشش کامل سر
مطالب مرتبط

بهترین کیسه خواب

3- ماسک پینت بال آگما مدل P119-G

خرید تجهیزات پینت بال در سیب تیپ
  • مناسب برای استفاده در زیر محافظ (گارد) صورت
  • نرم و لطیف بدون ایجاد حساسیت بر روی پوست صورت
  • جلوگیری از نفوذ مستقیم رنگ گلوله‌ها
  • جلوگیری از آفتاب سوختگی و برخورد اشعه‌های مضر نور خورشید به صورت
  • مناسب برای تمامی فصول سال

4- ماسک پینت بال آگما مدل P117

خرید تجهیزات پینت بال در سیب تیپ
  • مناسب برای تمامی فصول سال و همچنین پینت بال
  • محافظت صورت در برابر گرد و غبار
  • جاذب تعرق و کثیفی سر
  • قابل استفاده به عنوان ماسک، سرپوش، گتر، محافظ صورت و …
  • مناسب برای استفاده در زیر محافظ (گارد) صورت پینت بال

5- هارنس پینت بال بانکر کینگز مدل D6

خرید تجهیزات پینت بال در سیب تیپ
  • قابلیت محافظت از سر و صورت و گردن
  • قابلیت جمع شدن
  • جنس بند پارچه‌ای کشی
  • عدم نفوذ آب
  • میدان دید ۳۶۰ درجه

خرید لوازم پینت بال

ماسک پینت بال آگما مدل S1023

1 ماسک پینت بال آگما مدل S1023

ماسک پینت بال یکی از مهم‌ترین تجهیزات پینت بال می‌باشد. وسیله‌ای که می‌تواند به خوبی از سر و صورت شما در برابر برخورد توپ‌های رنگی محافظت کند. این محصول یکی از باکیفیت‌ترین مدل‌هایی است که می‌توانید خریداری کنید. طراحی لنزهای آن به دو صورت می‌باشد.

به عبارتی بهتر این ماسک از طراحی ارگونومیکی برخوردار است که برای جلوگیری از نفوذ مستقیم رنگ گلوله‌ها مناسب می باشد. این محصول دارای جنس نرم و لطیف بدون ایجاد حساسیت بر روی پوست صورت می باشد، از همین رو در شرایط مختلف قابل استفاده خواهد بود. این ماسک با داشتن وزن سبک و قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول، بهترین انتخاب موجود برای علاقه مندان به بازی پینگ پونگ خواهد بود. این ماسک جذاب را از دست ندهید.

ماسک پینت بال آگما مدل A911

2 ماسک پینت بال آگما مدل A911

یکی دیگر از مدل‌های مناسب و باکیفیت تجهیزات پینت بال برای محافظت از سر و صورت ماسک پینت بال است. هدف از تولید این مدل ماسک‌ها این است که از سر و صورت شما در برابر اضابت گلوله و آسیب‌های احتمالی محافظت کند.

همچنین اندازه ماسک به اندازه‌ای است که از گردن شما نیز محافظت کند. همچنین مانع از رنگی شدن در اثر برخورد توپ می‌شوند. علاوه بر این وزن این ماسک پینت بال بسیار کم است و هیچگونه مزاحمت یا آسیبی را برای شما ایجاد نمی‌کند.

ماسک پینت بال آگما مدل P119-G

3 ماسک پینت بال آگما مدل P119-G

ماسک پینت بال آگما مدل P119-G با کیفیت بالا، انتخاب مناسبی از تجهیزات پینت بال محافظت در بازی پینت بال می‌باشد. این ماسک با داشتن وزن بسیار کم (80 گرم) طراحی فوق‌العاده‌ای دارد. به گونه ای که نه تنها هیچگونه آسیبی برای سر و صورت شما ایجاد نمی‌کند، بلکه از آسیب های احتمالی آن نیز جلوگیری مي‌کند. جنس این ماسک از پارچه کشی است و در برابر بخار نیز مقاومت دارد.

همچنین طراحی آن ارگونومیک است و احساس نرمی و لطافت خاصی را به شما می‌دهد. علاوه بر این، ماسک فوق قابلیت جلوگیری از نفوذ مستقیم رنگ گلوله‌ها به سر و صورت را دارد. همچنین گزینه خوبی برای جلوگیری از آفتاب سوختگی و برخورد اشعه‌های مضر نور خورشید به صورت است. پیشنهاد می‌کنیم این محصول را از دست ندهید.

ماسک پینت بال آگما مدل P117

4 ماسک پینت بال آگما مدل P117

ماسک پینت بال آگما مدل P117 یک محصول زیبا و باکیفیت است که گزینه مناسبی از تجهیزات پینت بال برای علاقه مندان به بازی جذاب و مهیج پینت بال می باشد. این ماسک باکیفیت گزینه مناسبی برای استفاده در زیر محافظ (گارد) صورت پینت بال می باشد. جنس آن از پارچه پنبه بوده و نرمی و لطیف خاصی را بدون ایجاد حساسیت بر روی پوست صورت فراهم می کند.

از ویژگی های این ماسک جذاب می توان به جلوگیری از نفوذ مستقیم رنگ گلوله‌ها به سر و صورت و جلوگیری از آفتاب سوختگی و برخورد اشعه‌های مضر نور خورشید به صورت اشاره کرد. شما می توانید از این ماسک برای تمامی فصول سال و همچنین پینت بال، اسکی، اسکیت و هاکی، کوهنوردی، پیاده روی، دویدن، موتورسواری استفاده کنید.

هارنس پینت بال بانکر کینگز مدل D6

5 هارنس پینت بال بانکر کینگز مدل D6

هارنس پینت بال محصولی است که از آن برای نگهداری پاد در حین بازی استفاده می‌شود. این محصول دارای درب چسب دار است و طراحی آن به‌گونه‌ای است که پاد از داخل محفظه خود رها نمی‌شود. علاوه بر این می‌توانید پاد را به راحتی به کمک یک دست در جای خود قرار دهید.

از ویژگی های این محصول می‌توان به این موارد اشاره کرد که هارنس از جای خود خارج و رها نمی‌شود. همچنین استفاده از در بازی بسیار راحت است. ضمن اینکه این محصول که از بهترین تجهیزات پینت بال است، دارای پدینگ بسیار نرم و راحت است که نسبت به سایر محصولات مشابه، برتری دارد. و در نهایت این وسیله برای همه افراد با هر وزن و سنی مناسب است.


پینت بال، بازی با سابقه طولانی

همانطور که قبلا اشاره کردیم، پینت بال یک بازی در سبک تیراندازی و استراتژیک است که در دو جنبه سرگرمی و آموزش انجام می‌شود. برای اولین بار در ماه می 1981 در نیوهمپشایر آمریکا توسط یک فروشنده و سهامدار تجهیزات تیراندازی در یک فضای باز، پینت بال برگزار شد. این بازی در مورد شرط‌بندی بین یک فرد آمریکایی و یک شهروند که آمریکا که اصالتا آمریکایی نبود، برای بدست آوردن یک قلمرو چوبی برگزار شد.

آن‌ها از یک تفنگ رنگ‌پاش که کشاورزان برای علامت‌گذاری درخت‌ها و گاو‌ها استفاده می‌کردند، بهره بردند. این دو نفر تیم‌‌های خود را که هرکدام شامل 10 بازیکن بود را آماده کردند و بازی را انجام دادند. برنده این مسابقه مشخص نیست. اما آنچه که مشخص است، این مسابقه، اولین بازی پینت بال در تاریخ بود.

بنابراین می‌توان پینت بال را یک بازی در فضای باز یا فضای داخلی بسته دانست که اهداف مختلفی را دنبال خواهد کرد. از این رو زمین مسابقه می‌تواند طبیعی و یا مصنوعی باشد. از جمله اقداماتی که بازیکنان در بازی پینت بال باید انجام دهند، عبارتند از:

  1. گرفتن پرچم
  2. حذف بازیکنان تیم حریف
  3. حمله یا دفاع به یک نقطه یا منطقه از زمین بازی که از پیش تعیین شده
  4. پیدا کردن و گرفتن اشیاء پنهان در زمین

دوره بازی بسته به نوع بازی می‌تواند متفاوت باشد. یعنی ممکن است که از دقیقه به ساعت تغییر کند. یا حتی برخی از بازی ها ممکن است چند روز طول بکشد.

تجهیزات پینت بال

در بسیاری از مواقع مشاهده شده که گلوله های رنگی پینت بال باعث آسیب دیدن افراد شود. آسیب هایی که بعضا جدی است و ممکن است در صورت برخورد با نواحی حساس مانند صورت، باعث کور شدن یا شکستگی شود. از همین رو پینت بازهای حرفه ای، استفاده از تجهیزات مناسب پینت بال را توصیه می کنند. با این حال پینت بال از نظر آماری ایمن تر از راگبی، فوتبال و حتی گلف است!

اولین قانون پینت بال، که همیشه توسط اکثر داوران اجرا می شود، این است که همیشه از عینک و کلاه محافظ برای حضور در بازی استفاده کنید. در بسیاری از مناطق این قانون بسیار جدی اجرا می شود و حتی در هر یک از مراکز عینک های محافظ کامل سر برای اطمینان از ایجاد شرایطی ایمن و راحت در طول بازی های پینت بال ارائه می شود. مانند هر ورزش دیگری، پینت بال نیز تجهیزات و لوازم جانبی خاص خود را دارد.

تجهیزات پینت بال چیست؟

تجهیزات پینت بال ممکن است بسته به نوع بازی یا پولی که می توانید برای یک بازی خرج کنید متفاوت باشد. اما سه وسیله اساسی وجود دارد که هر بازیکن باید داشته باشد.

انواع وسایل پینت بال

نشانگر پینت بال: نشانگر پینت بال یا تفنگ پینت بال تجهیزات اولیه‌ای است که بازیکنان برای شلیک به یکدیگر استفاده می‌کنند. همانطور که قبلا ذکر کردیم، این وسیله در اصل برای علامت گذاری درختان یا گاو طراحی شده است. این وسیله یک تفنگ بادی کم مصرف است که از هوای فشرده شده استفاده می‌کند. این تفنگ دارای یک محفظه است که همانند خشاب تفنگ جنگی عمل می‌کنند.

توپ های رنگی: توپ‌ های رنگی مهمات تفنگ بادی هستند که از جنس کپسول های ژلاتینی کروی تولید می‌شوند. از ویژگی‌های این توپ‌های رنگی این است که برخی از مواد شیمیایی غیر سمی و رنگ محلول در آب را رنگ می‌کنند. آنها در جایی که برخورد می‌کنند منفجر می‌شوند و همه مواد را به اطراف می‌پاشند. همانطور که قبلا ذکر کردیم، ممکن است هنگام برخورد با بدن کمی درد داشته باشند. اما لباس و ماسک‌های محافظ به طور موثری از بازیکنان در برابر توپ های رنگی محافظت می‌کند. امروزه مواد تشکیل دهنده آنها دارای ویژگی های غذایی هستند و برای بازیکنان و محیط زیست کاملا بی خطر هستند.

ماسک، عینک، و لباس محافظ: اگرچه می‌توانید این بازی را بدون عینک و لباس محافظ بازی کنید، اما استفاده از ماسک ضرورت دارد. با این حال امروزه این تجهیزات برای ایمنی بازیکنان ضروری هستند. مردم از این تجهیزات برای محافظت از خود در برابر توپ های رنگی استفاده می‌کنند. از سوی دیگر، لباس‌های محافظ دارای الگوهایی هستند که باعث استتار بازیکن در زمین بازی می‌شوند.


پیش از بررسی ادامه مقاله، در ویدئوی زیر، نحوه کار با تفنگ پینت بال را مورد بررسی قرار می‌دهیم. پیشنهاد می‌کنیم این ویدئو را از دست ندهید.


نحوه انجام بازی پینت بال

پینت بال این قدرت را دارد که دوستان شما را به دشمنان قسم خورده تبدیل کند، شجاعت شما را در برابر خطر آشکار کند و پیراهن شما را به شدت کثیف کند. این یک ورزش بسیار جذاب و هیجان انگیز است. در اینجا به بررسی نحوه انجام بازی پینت بال می‌پردازیم.

چه تجهیزاتی نیاز است؟

قبل از رسیدن به زمین بازی، لازم نیست چیزی بخرید. در واقع بیشتر افراد برای اولین بازی، تجهیزات مورد نیاز را اجاره می کنند. با این حال این موضوع به نظر خودتان بستگی دارد. اگر تمایل داشتید، می توانید تجهیزات مورد نیاز پینت بال را بخرید. با این حال لوازم و تجهیزات اصلی که باید آن را در اختیار داشته باشید، شامل این موارد است:

  1. نشانگر پینت بال (با نام مستعار “تفنگ پینت بال”)
  2. ماسک صورت
  3. هاپر (ظرف پینت بال که به نشانگر شما متصل می شود)
  4. CO2یا مخزن هوای فشرده برای تغذیه نشانگر

همچنین برای اینکه بتوانید بازی کنید، لازم است تا توپ‌ پینت بال را داشته باشید. البته این توپ‌ها مد‌ل‌های مختلفی دارند که کیفیت آن‌ها متفاوت است. در نظر بگیرید که باید توپی را بخرید که از نظر ایمنی، مناسب بوده و از نوع توپ های رنگی نیز باشد.

قیمت تجهیزات پینت بال

هزینه بازی پینت بال چقدر است؟

با توجه به مدت زمانی که بازی می‌کنید، هزینه آن محاسبه می شود. علاوه بر این موارد دیگری همچون کیفیت و نوع زمین، وسایل و تجهیزات مورد استفاده، اینکه وسایل را اجاره می‌کنید یا وسایل برای خودتان است نیز در هزینه نهایی تاثیرگذار است. بنابراین باید این موارد را مدنظر بگیرید تا هزینه نهایی بازی پینت بال محاسبه شود.

آیا توپ پینت بال باعث آسیب می‌شود؟

گلوله های رنگی مطمئناً می توانند باعث آسیب شوند، اما روش زیادی وجود دارد که می توانید برای به حداقل رساندن درد ناشی از برخورد، انجام دهید. روش ساده و در عین حال کاربردی، این است که هیچ یک از اعضای بدن خود را در معرض دید قرار ندهید. حتی دستان خود را نیز با استفاده از دستکش، بپوشانید. همچنین از لباس‌های مخصوص پینت بال که به صورت چندلایه تولید می‌شوند، استفاده کنید. حتی بسیاری از افراد نیز از تجهیزات محافظ مانند محافظ سینه و دستکش استفاده می کنند.

چه لباسی را برای بازی پینت بال بپوشیم؟

جدای از آنکه باید لباس‌تان از نوع لایه بندی برای محافظت بیشتر از خودتان باشد، نکته اصلی که باید در مورد لباس پوشیدن برای پینت بال بدانید این است که به دنبال استتار خود باشید. بیشتر بازیکنان به رنگ های خاکی، سبز زیتونی و دیگر رنگ های طبیعی لباس می پوشند تا در زمان بازی با محیط اطراف خود ترکیب شوند. همچنین باید در انتخاب کفش خود دقت ویژه‌ای کنید. باید کفشی را بپوشید که از لیز خوردن، آسیب و یا هر اتفاق دیگر در حین بازی، جلوگیری کند. کفش کتانی یا کفش ورزشی انتخاب مناسبی است.

قوانین پینت بال چیست؟

مهم‌ترین قوانینی که برای بازی پینت بال وجود دارد، عبارتند از:

  1. هنگام حضور در زمین بازی هرگز و به هیچ دلیلی ماسک صورت (ماسک پینت بال) خود را بردارید.
  2. فاصله خود را با سایر بازیکنان حفظ کنید. نباید بیش از حد به بازیکنان نزدیک شده و شروع به تیر اندازی کنید. همچنین نباید به بازیکنانی که می‌دانید علامت‌گذاری شده‌اند شلیک کنید.
  3. اگر توپ پینت بال به شما اصابت کرد و اثر محکمی به جا گذاشت، از بازی خارج شوید. در این شرایط باید دست‌های خود را بلند کرده تا نشان دهد که دیگر جزئی از بازی نیستید، سپس هنگامی که داور شما را تأیید کرد، از زمین خارج شوید.
  4. رنگ توپ هایی که به شما اصابت کرده را پاک نکنید.

انواع مختلف بازی پینت بال

  • حذف: این بازی تا زمانی ادامه می یابد که یک تیم به طور کامل ناک اوت شود. همچنین می توان آن را به صورت انفرادی بازی کرد و آخرین نفر حاضر در زمین برنده اعلام می‌شود.
  • تسخیر پرچم: هدف در این بازی تیمی عبور از قلمرو حریفان، گرفتن پرچم آن‌ها و بازگرداندن آن به پایگاه خود است. از طرف دیگر، می توانید با حذف همه بازیکنان تیم دیگر برنده شوید.
  • سناریو:‌ این مدل شامل طیف گسترده‌ای از بازی ها می شود که می تواند شامل تنظیم یک موقعیت خاص و تعیین اهداف رقابتی برای هر تیم باشد. به عنوان مثال، در یک سناریوی “VIP”، یک تیم تلاش می کند یک بازیکن معین را در سراسر زمین تا نقطه پایانی مشخصی اسکورت کند، در حالی که تیم مقابل سعی می کند آن بازیکن را حذف کند. اغلب سناریوها بر اساس موقعیت های نظامی در دنیای واقعی الگوبرداری می شوند.

کجا پینت بال بازی کنیم؟

همانطور که قبلا ذکر کردیم، می‌توانید پینت بال را در فضای داخلی بسته یا فضای باز بازی کنید. اما بیشتر یک ورزش در فضای باز محسوب می‌شود. همچنین بسته به مدل بازی پینت بال، زمین بازی آن متفاوت است. انواع بازی پینت بال عبارتند از:

  • اسپیدبال (یا پینت بال)،
  • وودزبال (یا بوشبال)،
  • MilSim (اشاره به شبیه سازی نظامی)،
  • شکار زامبی (که در آن برخی بازیکنان مانند یک زامبی عمل می کنند و لباس می پوشند و شما آن‌ها را شکار می کنید).

اما تفاوت کلی در مورد زمین بازی است. از آنجایی که این بازی یک بازی سازمانی است، عموماً شرکت های خاص زمینه را آماده می کنند و مکان بازی را به عنوان یک میدان تجاری مدیریت می‌کنند. مردم برای اجاره زمین و تجهیزات به شرکت ها پول می‌پردازند. و شرکت‌ها بازی را اجرا می‌کنند. بنابراین، برای اینکه بازی سرگرم کننده تر و جذاب تر شود، شرکت ها سعی می‌کنند زمین های بازی هیجان انگیزتری بسازند.

وودزبال (یا پوشبال)، بازی‌ای است که مردم در یک قلمرو طبیعی و بیشتر در جنگل انجام می‌دهند. اما اسپیدبال عموماً در یک منطقه مشخص شده بازی می‌شود که شامل موانع طبیعی یا مصنوعی است. همچنین زمین ممکن است چمن طبیعی یا چمن مصنوعی باشد. بنابراین، در سال‌های گذشته شرکت‌های پینت بال عموماً چمن مصنوعی را ترجیح می دهند، زیرا نگهداری از آن آسان تر است.

تجهیزات پینت بال و ویژگی های آن

مزایای بازی پینت بال

در این قسمت می‌خواهیم به 10 دلیل مهم برای انجام بازی پینت بال اشاره کنیم.

دوستان: پینت بال یک بازی اجتماعی است. فرصتی است برای دور شدن از زندگی روزمره و گذراندن مدتی با افرادی که می شناسید و با دوستان جدیدی آشنا می شوید. این بازی ساعات خوشی را برای شما ایجاد می‌کند.

سرگرم کننده: بازی پینت بال بسیار سرگرم کننده است و این حس سرگرمی چیزی است که ما را بارها و بارها برمی گرداند. هر بار که برای بازی آماده می شویم، تصور می کنیم که چه اتفاقی می تواند بیفتد و بعد از هر بازی، آنچه را که واقعاً اتفاق افتاده است دوباره تکرار می کنیم.

ماجراجویی و آدرنالین: از زمانی که برای اولین بار پینت بال بازی می‌کنید، آدرنالین و ماجراجویی آن دوست داشتی است. دویدن در میان جنگل، پنهان شدن در پشت سنگرهای بادی، تیراندازی به حریفان و شلیک گلوله، حس بسیار خوبی می‌دهد.

سرهم بندی کردن: با انواع بی‌شمار تجهیزات پینت‌بال موجود، فضای زیادی برای بازی، به‌طور کلی دستکاری و سرهم بندی کردن تجهیزات پینت‌بال باعث می‌شود روش‌های سرهم بندی کردن را نیز یاد بگیرید. تجهیزات پینت بال ساختار متفاوت و تقریبا سختی دارند. از این رو می‌توانید تجربه خوبی داشته باشید.

کار تیمی و استراتژی:‌ در پینت بال، شما به سرعت یاد می گیرید که موفقیت با کار کردن به دست می آید و اگر همه در یک صفحه نباشند، بهترین استراتژی در جهان شکست خواهد خورد. از این رو پینت بال به ما یاد می‌دهد در هرکاری باید با کار تیمی و استراتژی پیش برویم.

تنوع: پینت بال انواع مختلفی دارد. اگر می خواهید در جنگل بازی کنید، اگر می خواهید در یک انبار بازی کنید، اگر می‌خواهید کپچر پرچم یا نوع جدیدی از بازی را بازی کنید یا حتی خودتان یک سبک از بازی را اختراع کنید، این امکان برای شما وجود دارد. پینت بال بازی دوست داشتنی است زیرا مهم نیست که چقدر بازی می کنیم، بلکه قدیمی و کهنه نمی شود.

تجهیزات: ماسک، قیف، توپ‌های رنگی، تفنگ و … از جمله تجهیزات ضروری پینت بال است. این بازی تنوع وسیعی از شکل‌ها و طرح‌های مختلف را درباره تجهیزات به ما ارائه می‌دهد. از این رو می‌توانیم با استفاده از تجهیزات مختلف، استراتژی‌های مختلفی را نیز درون زمین امتحان کنیم.

ورزش:‌ پینت بال یک ورزش فعال است. در حالی که دوره هایی از نشستن، پنهان شدن و انتظار وجود دارد، زمان های زیادی برای دویدن، پریدن و حرکت وجود دارد. این یک فرصت عالی برای ورزش کردن و افزایش ضربان قلب شما است. ورزش نیز همیشه برای بدن عالی خواهد بود.

بیرون از خانه: پینت بال در فضای باز و داخل خانه بازی می شود. با این حال، ترجیح بیرون بودن است. این فرصتی است برای لذت بردن از لحظاتی با کیفیت در کنار طبیعت، دیدن آفتاب، باد و… . بازی پینت بال درجنگل فرصتی را فرآهم می‌کند تا در بین درختان و فضای باز تجربه یک بازی لذت بخش را داشته باشید.

رقابت: در پینت بال می توانید یک بازی خوب و رقابتی داشته باشید و از هر دقیقه آن لذت ببرید. تا زمانی که با افراد دیگری بازی می‌کنید که هدف مشابهی برای سرگرم کردن دارند، تلاش زیادی می‌کنند تا برنده نبرد شوند. همین موضوع باعث رقابتی شدن این بازی می‌شود.



جمع بندی

در این مقاله به بررسی کامل بازی پینت بال، نحوه انجام این بازی، تاریخچه و تجهیزات پینت بال پرداختیم. علاوه بر این، در این مطلب مکان‌های لازم برای انجام یک بازی خوب و هیجان انگیز را بررسی و معرفی کردیم. پینت بال یک بازی ماجراجویی و سرگرم کننده است. از این رو پینشهاد می‌کنیم با استفاده از تجهیزات مناسب، این بازی را به همراه دوستان خود انجام دهید. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

آیا بازی پینت بال ایمن است؟

تا زمانی که بازیکنان به قوانین پایبند باشند، خطری برای آسیب دیدگی در بازی پینت بال وجود ندارد.

چه کسانی نباید پینت بال بازی کنند؟

هر کسی می تواند پینت بال بازی کند! اگر بالای 18 سال سن دارید، می توانید بدون دردسر بازی کنید. اما اگر زیر 18 سال دارید، به یک سرپرست نیاز دارید تا در طول بازی مراقب شما باشد.

6 جستجوی های مشابه:

  • قیمت لوازم پینت بال
منبع groupon
ممکن است شما دوست داشته باشید
نظر شما چیه؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 نظر
  1. آواتار میمی
    میمی می گوید

    این ماسک هارو میشه برای موتورسواری یا حتی توی زمستون هم استفاده کرد

  2. آواتار Hanane
    Hanane می گوید

    ماسک حتما داشته باشین

  3. آواتار آوین
    آوین می گوید

    خیلی ممنون از سیب تیپ

  4. آواتار عاطفه
    عاطفه می گوید

    معمولا اونجایی که برای بازی میرین، تجهیزات داره

  5. آواتار سبنا
    سبنا می گوید

    اصلا مورد پسند نیستش

  6. آواتار هخنا
    هخنا می گوید

    عالی